JOCS LINGÜÍSTICS
DATA: DISSABTE 26 D’ABRIL DE 2008
LLOC: Pl. del Conqueridor.
HORA: 10.00 h a les 12.00 h.
Els jocs lingüístics estan pensats per a grups de 4 ò 5 persones que han de concursar amb un nom que ells hauran decidit prèviament. L’edat dels participants no pot ser inferior a 5 anys ni superior als 14 anys.
Hi haurà dues categories: Nivell A (per a alumnes de primària) i Nivell B (per a alumnes de secundària).
A cada grup se li donarà una cartolina en què els monitors de cada joc aniran posant les puntuacions obtingudes.
Tots els concursants es reuniran a la plaça del Conqueridor a les 10.00 h amb els monitors, que els explicaran les bases dels diferents jocs.
Tots els concursants hauran de passar per tots i cada un dels jocs de forma encadenada.
Tots els participants tindran un petit obsequi, a més dels diferents premis a què podran optar els membres dels grups concursants. Aquests premis s’atorgaran en haver acabat tots els jocs.
La festa lingüística continuarà a les 12.00 hores amb el I DICTAT conjunt que tendrà lloc a la mateixa plaça del Conqueridor.
A més, el grup d’animació infantil CUCORBA ens farà ballar a grans i petits a partir de les 16.30, també a la plaça del Conqueridor!
Que no hi falti ningú: la llengua és un joc!
Nivell A (primària) |
Nivell B (secundària) |
1- STOP En una graella i amb una lletra dita pel monitor, els al·lots han d’emplenar distints ítems o noms de coses.
Temps:15m |
1- SCRABBLE Formar i encadenar paraules sobre un tauler.
Temps: 45m
|
2- CULTURA D’ARTÀ Preguntes, tipus test, que s’hauran de contestar d’entre tres opcions.
Temps: 15m
|
2- STOP En una graella i amb una lletra dita pel monitor, els al·lots han d’emplenar distints ítems o noms de coses.
Temps:15m |
3- GIMCANA Hauran d’anar pel poble i recollir per escrit dites populars amb el seu significat.
Temps: 15m
|
3- MISSATGES DESXIFRATS. Completar frases en què només hi hagi consonants. Cada frase és una pista per descobrir un enigma.
Temps: 15m |
4- EMBARBUSSAMENTS
Temps: 15m
|
4- CULTURA D’ARTÀ Preguntes, tipus test, que s’hauran de contestar d’entre tres opcions.
Temps: 15m |
5- HISTORIETA ENCADENADA. Es donaran una sèrie de paraules amb les quals hauran d’inventar un tros d’una història que tots els grups hauran de completar.
Temps:15m |
|
6- CANÇONS I DIVERSIÓ. amb Lluís Gili.
Temps: 15m |
|