Assemblea constituent OCB Artà, 22 de febrer
Benvolguts amics,
Com ja sabeu, un grup de socis i simpatitzants de l’OBRA CULTURAL BALEAR estam fent feina perquè la delegació d’aquesta associació sigui una realitat a Artà.
El passat 15 de febrer es va fer una assemblea informativa en la qual es va explicar quin ha estat el camí recorregut fins ara, i quin ha de ser el camí a recórrer a partir d’aquest moment per tal que el projecte de creació de la delegació de l’OCB a Artà sigui una realitat.
La primera i més important passa que s’ha de fer és constituir aquesta delegació, per la qual cosa necessitam el suport de totes aquelles persones sensibilitzades i compromeses amb la nostra cultura, la nostra llengua i la nostra terra. És hora de continuar la tasca de fer créixer el nostre poble, la nostra Illa, les nostres Illes, el nostre país.
Per això, vos convocam a l’assemblea constituent que tendrà lloc dia 22 de febrer a les 20.30 hores a la sala d’actes de la Residència de persones majors.
Tancarem l’acte amb un pa amb oli i vi de Mallorca!
Vos esperam a totes i a tots!
Artà, 18 de febrer de 2008